ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه (۰۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰)

جستجو کردن

قیمت بلیچینگ دندان در تهران در سال ۱۴۰۲

قیمت بلیچینگ دندان در تهران

به طور کلی امروزه دندانپزشکی زیبایی در کشور ایران با طرفداران بسیار زیادی مواجه شده و اکثریت افراد به دنبال زیبا کردن دندان خود هستند. از این رو روش های متنوعی برای زیبا کردن دندان ها وجود دارد که یکی از آن ها بلیچینگ دندان است. امروزه کلینیک های زیادی اقدام به ارائه خدماتی همچون بلیچینگ دندان در تهران می کنند. از این رو با افزایش احداث این مراکز درمانی دسترسی مردم به این مراکز نیز راحت تر از گذشته شده است.

در حال حاضر این کلینیک ها لیست های قیمتی بسیار زیادی را برای خدمات مختلف خود از جمله بلیچینگ دندان ارائه می دهند. در نظر داشته باشید اگر چه کلینیک های بلیچینگ زیاد هستند اما تمامی آن ها فعالیت صحیحی را ندارند.

بلیچینگ دندان چیست؟

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد در رابطه با آن اطلاعی ندارند نحوه بلیچینگ دندان و یا معنای بلیچینگ می باشد. در نظر داشته باشید این روش پیچیده نیست و به دلیل نام علمی آن نباید این روش را پیچیده شناخت. در واقع بلیچینگ دندان در تهران به فعالیتی گفته می شود که سبب سفید شدن دندان های شما می گردد.

یعنی افرادی که دندان آن ها دچار تغییرات رنگی مختلفی شده است می توانند با استفاده از این روش زیبایی را به چره خود برگردانند. در نظر داشته باشید این روش به عنوان یکی از بهترین روش ها برای سفید کردن دندان شناخته می شود.

در نظر داشته باشید بلیچینگ دندان نمی تواند تاثیری بر روی سفید کردن دندان بر روی ایمپلنت ها و روکش داشته باشد. تنها تاثیر این روش بر روی دندان های طبیعی است.

 

قیمت-بلیچینگ-دندان-در-تهران

چه زمانی نیاز به بلیچینگ دندان در تهران داریم؟

یکی از مسائلی که بسیاری از مردم کشور ما نسبت به آن نا آگاه هستند مدت زمان سفید کردن دندان می باشد. یعنی این روش درمانی باید در چه زمانی انجام گردد. قصد داریم تا با برخی از عواملی که نشان دهنده این مسئله هستند آشنا شویم تا در مدت زمان مشخصی برای این درمان اقدام کنیم.

تفاوت پروتز و ایمپلنت دندان در چیست؟ کدام یک بهتر است؟

ما روزانه مواد غذایی مختلفی را می نوشیم و می خوریم، این موضوع باعث می شود تا رنگ هر یک از این مواد غذایی با دندان ما ارتباط داشته باشد. در نظر داشته باشید در هر یک از مواد غذایی رنگ دانه هایی وجود دارد که سریعا به مینای دندان می چسبد. همچنین نیاز است که بدانید قبل از رعایت هر چیزی شما نیازمند مسواک زدن و رعایت بهداشت دهان و دندان هستید. در ابتدا باید نکات بهداشتی را رعایت کنید تا به مشکلات جدیدتر بر نخورید.

مواد غذایی که باعث استفاده از درمان بلیچینگ می شوند

همان طور که گفته شد اکثریت ماده های غذایی دارای رنگ دانه هایی هستند که این رنگ ها سبب ایجاد لکه بر روی دندان می شوند. قطعا شناخت این ماده های غذایی باعث می شود تا مصرف آن ها کاهش یابد تا شما با این مشکل نیز مواجه نشوید.

از ماده های نوشیدنی که سبب تغییر رنگ دندان می شود قهوه و شراب هستند که برخی افراد روزانه مصرف بسیار زیادی از این محصولات دارند. نیاز است که بدانید این دو ماده تاثیرات مخربی را بر روی دندان های شما دارند و لکه های عمیقی را ایجاد می کنند.

ماده هایی مانند تنباکو و نیکوتین و قطران می توانند تاثیرات بسیار بدی را بر روی نوع رنگ دندان شما داشته باشند. در نظر داشته باشید در برخی اوقات میزان مصرف ماده های ذکر شده به حدی بالا است که استفاده از روش های خانگی برای سفید کردن دندان امکان پذیر نیست بدین ترتیب باید حتما از روش های بلیچینگ دندان استفاده نمود.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در تهران در سال ۱۴۰۱

قیمت-سفید-کردن-دندان-در-تهران

قیمت بلیچینگ دندان در تهران در سال ۱۴۰۱

برای مراجعه به کلینیک های تخصصی قطعا باید با مسائلی همچون قیمت بلیچینگ آشنا باشید. این موضوع باعث می شود تا درمان خود را به شکل بهتری انجام دهید و بهترین کلینیک را از لحاظ قیمتی و کیفیت انتخاب کنید.

اصلاح نامرتبی دندان ها بدون ارتودنسی

در حال حاضر برخی از کلینیک های دندانپزشکی زیبایی برای سفید کردن دندان یا همان بلیچینگ دندان اقدام به ارائه قیمت های سنگین می کنند. این موضوع باعث می شود تا بسیاری مردم نسبت به انجام این درمان منصرف شوند. اما نیاز است که بدانید برخی از کلینیک ها در راستای درک مردم کشور در شرایط اقتصادی نامناسب فعالیت می کنند.

البته در نظر داشته باشید با وجود تورم در کشور ایران افزایش قیمتسفید کردن  دندان در تهران قطعا وجود دارد. چرا که مواد مورد نیاز برای این درمان خارجی هستند. همچنین بدانید که علاوه بر قیمت مواد، وسایل بسیار زیادی برای این درمان استفاده می شود که این محصولات نیز دچار افزایش قیمت شده اند.

اما با وجود تمامی مسائل ذکر شده، بلچینیگ دندان در تهران توسط کلینیک دندانپزشکی با مناسب ترین قیمت ها انجام می شود. کلینیک ما در سال های اخیر سعی کرده است قیمت های نوینی را به مردم کشورمان ارائه دهد. علت این موضوع نیز درک مردم در شرایط معیشتی بسیار سخت می باشد. همچنین تمامی مردم به بلیچینگ دندان یا همان سفید کردن دندان نیاز دارند. چرا که مصرف خوراکی ها و آشامیدنی های مختلف در کشور ما رواج گسترده ای دارد. بدین ترتیب اکثریت مردم به این مشکل دچار هستند.

از این رو اگر قصد انتخاب کلینیکی مجهز و شناخته شده را دارید می توانید از خدمات بلیچینگ دندان در تهران ما استفاده کنید. ما سعی کرده ایم علاوه بر استفاده بهترین مواد و بهترین امکانات، بهترین قیمت های موجود در بازار را نیز ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید : قیمت ارتودنسی دندان در تهران در سال ۱۴۰۱

بلیچینگ-دندان-در-تهران

استفاده از خدمات بلیچینگ دندان در تهران

امروزه با افزایش کلینیک های زیبایی خدمات سفید کردن در تهران پیدا کردن یک کلینیک معتبر بسیار دشوار شده است. در این بین اما کلینیک ما توانسته است فعالیت دشوار مردم را آسان کند و با پیشینه درخشان خود نزد مردم از محبوبیتی نوین بهره مند شوند.

برای اطلاع از هزینه های درمانی بلیچینگ تهران نیز نیاز است تا با منشی های کلینیک ما تماس حاصل کنید و از اطلاعات مختلفی بهره مند شوید.

 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
به اشتراک بگذارید
دکتر فرزانه فرخ نژاد
دکتر فرزانه فرخ نژاد

دکتر فرزانه فرخ نژاد دکترای دندانپزشکی

در سال ١٣٧٠ از دانشكده دندانپزشكي دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده اند، تا سال ١٣٩٦ حدود ٢٦ سال سابقه كاردر حوزه دندانپزشكي در طي این سالها به منظور ارتقاء علم دندانپزشكي كورسهاي متعددي در زمينه cosmetic در دانشگاه سن انتونيو تگزاس زير نظر پرفسور ناصر برقي در بخش esthetic و ايمپلنت زير نظر پرفسور Pat Allen در بخش پريودنتولوژي دانشگاه تگزاس گذرانده است .علاقه اصلي او در زمينه cosmetic و برگرداندن لبخند زيبا به بيماران است

مقاله‌ها: 71

۲ دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارید؟

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید . کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .