ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه (۰۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰)

جستجو کردن

بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران

اگر شما هم جز دسته از افرادی هستید که دندان هایتان جز دندان های خراب ، شکسته، آسیب دیده و… است و به هیچ عنوان این دندان ها دیگر قابل ترمیم نیست می توانید به گزینه ایمپلنت دندان فکر کنید. در واقع بر خلاف تصور عموم ایمپلنت دندان تنها یک روش زیبایی محسوب نخواهد شد بلکه جز روش های درمانی هم در بر خواهد گرفت. اما مشکل اصلی و معضل بیشتر افرادی که قصد انجام ایمپلنت دندان را داشته و متقاضی این روش درمانی_زیبایی هستند انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت در تهران است.

فهرست مطالب پنهان

ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران  مطالبی را برای شما همراهان عزیز ارائه دهیم تا شما عزیزان بتوانید بدون هیچگونه نگرانی از نتیجه کار بهترین هارا انتخاب کنید.

لازمه انتخاب یک پزشک مناسب مشاهده نمونه کارهای دکتر، رضایت بیماران، سوابق کاری و مهات و تجربه چندین ساله پزشک در این زمینه است. در نتیجه مراجعه کنندگان و متقاضیان انجام ایمپلنت باید به این نکته توجه داشته باشند.

 

 
 
 

 

ایمپلنت دندان چیست؟

یکی از روش های نوین و پر طرفدار کاشت دندان است که به راحتی می تواند همان حسی که دندان طبیعی به شما می دهد برایتان فراهم کند. این عمل توسط فردی متبحر و متخصص انجام می شود و به متخصصین این علم ایمپلنتولوژیست نیز می گویند.

به عنوان مثال یک دندانپزشک زیبایی می تواند تحت عنوان ایمپلنتولوژیست نیز خطاب شود. جراحی ایمپلنت دندان روشی است که ریشه های دندان را با فلز و پایه های پیچ دار جایگزین می کند ودندان آسیب دیده و یا کشیده شده را با دندان های مصنوعی ای که در ظاهر و عملکرد بسیار مشابه دندان های واقعی هستند، جایگزین می کند. جراحی ایمپلنت می تواند جایگزین مناسبی برای پروتز یا بریچ دندان (که به خوبی در دهان نمی نشیند) باشد.

ایمپلنت دندان از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است. ایمپلنت دندان می تواند در مواردی که ریشه های دندان طبیعی به کلی از بین رفته و امکان ترمیم و پر کردن دندان وجود ندارد و یا دندان کشیده شده، گزینه ی جایگزین مناسبی برای دندان شما باشد.

نحوه انجام جراحی ایمپلنت دندان بستگی به نوع ایمپلنت و وضعیت استخوان فک شما دارد. مزیت اصلی ایمپلنت ها پشتیبانی خوب و ثابت از دندان های جدید شما است.

اگر شما هم جز دسته از افرادی هستید که قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید می توانید برای کسب اطلاعات جامع و کامل در رابطه با ایمپلنت دندان روی لینک درج شده کلیک کرده و صفر تا صد ایمپلنت دندان را مطالعه کنید.

ایمپلنت به زبان ساده، یک پایه قوی برای دندان های کاشت و نگهداری دندان های طبیعی تان هستند. این پایه های محکم که به نوعی جایگزین دندان های زیبای ما می شوند از جنس تیتانیوم خالص تهیه می شوند که با بدن انسان سازگاری بالایی دارد. شکل ظاهری آن به صورت میله ی باریکی است که درون فک قرار گرفته است.

بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران - دکتر فرزانه فرخ نژاد دکترای دندانپزشکی
 
 

بهترین برندهای ایمپلنت دندان که امروزه در کشوره های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است عمدتا در سه کشور تولید و به مصرف کشورهای دیگر در می آید این سه کشور عبارتند از :آلمان ،آمریکا،کره جنوبی

 

 

کاندید مناسب برای انجام ایمپلنت دندان

  • در صورتی که کلیه دندان های فک جلو و یا فک عقب از بین رفته باشد.
  • در صورتی که یکی از دندان های جلو از بین رفته باشد و فاصله ایجاد شده از دندان های کناری آن طبیعی باشد.
  • در صورتی که بیش از یک دندان از بین رفته باشد و فاصله بین دندان های کناری طبیعی باشد.
  • درصورتی که یک یا بیش از یک دندان از انتهای هر قوس دندانی از بین رفته باشد و تنها از یک طرف، دندان طبیعی باشد.
  • افرادی که نمی توانند از دندان های مصنوعی استفاده کنند.
  • افرادی که می خواهند گفتار خود را بهبود ببخشند.

ایمپلنت دندان محدودیت سنی خاصی ندارد و هر فردی که قادر به رعایت بهداشت دهان خود باشد، می تواند دندان های خود را ایمپلنت کند. اگر فرد به سن رشد رسیده باشد، می تواند به جای دندانی که از دست داده است، از ایمپلنت استفاده نماید.

مثلا اگر کودکی که در سن کودکی دندان دائمی خود را در اثر حادثه ای از دست داده باشد می تواند بعد از آن که به سن ۱۶ سال رسید، از ایمپلنت استفاده کند. البته همانطور که گفته شد هر فردی می تواند دندان خود را ایمپلنت کند ولی در مورادی که در ادامه به آن اشاره می کنیم نمی تواند دندان خود را ایمپلنت کند.

 
 

ایمپلنت دندان برای چه افرادی مناسب نیست؟

  • افرادی که مبتلا به عفونت دندان یا فک هستند، ایمپلنت دندان نه تنها مشکلشان را برطرف نمی کند، بلکه ممکن است دردسرهای دیگری را هم برای آنها به وجود آورد. این افراد ابتدا باید نسبت به رفع عفونت دندان خود اقدام کنند و سپس پس از درمان عفونت دندان خود اقدام به ایمپلنت دندان خود کنند. در صورتی که فرد نسبت به این مسئله بی توجه باشد بعد از انجام ایمپلنت در صورت به وجود آمدن مشکل، ایمپلنت برداشته می شود و موجب هدر رفتن زحمت پزشک و هزینه هایی برای فرد در بر خواهد داشت.
  • افرادی که مبتلا به دیابت هستند، توجه داشته باشند که گذاشتن ایمپلنت باید با احتیاط های ویژه ای انجام گیرد. قبل از ایمپلنت دندان باید میزان قند خون فرد دیابتی  توسط پزشک بررسی شود تا اگر بیماری دیابت فرد کنترل شده باشد، برای وی ایمپلنت گذاشته شود. شانس افراد دیابتی همانند دیگر افراد عادی است و جای هیچ نگرانی نیست. برای اطلاعات بیشتر مطلب ایمپلنت دندان در بیماران دیابتی را مطالعه کنید.
  • افرادی که دخانیات مصرف می کنند، بهتر است برای انجام ایمپلنت مدتی سیگار را فراموش کنند و یا حتی المقدور مقدار مصرف دخانیات خود را کاهش دهند.  لازم است که افرادی که دخانیات مصرف می کنند قبل از ایمپلنت با پزشک خود مشورت کنند. برای اطلاعات بیشتر مطلب چگونگی اجرای ایمپلنت برای افراد سیگاری را مطالعه کنید.
  • افرادی که داروهای ضد انعقاد خون یا آسپرین مصرف می کند با نظر پزشک معالج خود باید ۵ تا ۷ روز قبل از انجام جراحی داروی خود را قطع کند.
  • افرادی که تحت‌ رادیوتراپی به‌خصوص در ناحیه فک و صورت بوده اند و بیمارانی که طولانی‌مدت تحت‌درمان بیس‌فسفونات بوده‌اند، نباید ایمپلنت بگذارند.
  • ایمپلنت دندان در بارداری یکی از مواردی است که پزشکان به شدت با انجام آن در دوران بارداری مخالف اند و تا حد امکان از انجام این کار در دوران بارداری پرهیز می کنند. برای اطلاعات بیشتر راجب این موضوع مطلب مشکلات ایمپلنت دندان در بارداری را مطالعه کنید.

 

عکس-ایمپلنت-دندان-در-تهران

 

زمان مراجعه به بهترین دکتر ایمپلنت در تهران

انتهای ریشه دندان‌های طبیعی به فک می‌رسد. به همین دلیل مقاومند و اگر به درستی از آن‌ها مراقبت کنید حتی تا آخر عمر هم می‌توانند سالم و بی‌نقص بمانند. در مورد دندان ایمپلنت هم اگر به سراغ یک متخصص کاشت دندان با سابقه درخشان بروید، مطمئنا نتیجه رضایت‌بخش خواهد بود.

در این مواقع می‌توانید برای ایمپلنت دندان خود اقدام کنید:

  • یک یا چند دندان را از دست داده باشید.
  • استخوان فک سالم و بدون بیماری باشد.
  • دچار عفونت و آبسه لثه نشده باشید.
  • بافت دهان سالم و بدون بیمالری باشد.

 

 

آمادگی های پیش از انجام جراحی ایمپلنت

فرآیند برنامه ریزی برای کاشت دندان ممکن است به پزشکانی با تخصص های مختلف از جمله پزشک متخصص در زمینه های بیماری های دهان و دندان، متخصص فک و صورت (جراح دهان و فک و صورت) و متخصص ایمپلنت دندان، لثه و استخوان (پریودنتیست) ، دندانپزشکی که دندان های مصنوعی را مناسب هر فرد طراحی و تهیه می کند (متخصص پروتز)، یا گاهی متخصص گوش، حلق و بینی (ENT) نیاز داشته باشد.

از آنجا که کاشت ایمپلنت های دندانی به یک یا چند عمل جراحی نیاز دارد، شما باید ارزیابی کاملی برای آمادگی های پیش از این جراحی داشته باشید، مواردی مانند آنچه در ادامه آمده را لازم است به دقت بررسی و ارزیابی کنید:

  • معاینه جامع دندانپزشکی: انجام معاینه و چکاب کامل دندان ها، تهیه ی عکس رادیولوژی از دندان ها و تصاویر سه بعدی از استخوان های فک و دندان ها
  • سوابق پزشکی: بررسی سوابق پزشکی و دندانپزشکی شما توسط پزشک متخصص و نیز بررسی داروهای مصرفی شما از جمله داروهای تجویزی و بدون نسخه و مکمل هایی که مصرف می کنید امری لازم و ضروری است. در صورت داشتن هر نوع مشکل قلبی خاص و یا داشتن ایمپلنت های ارتوپدی، پزشک ممکن است مصرف داروهای آنتی بیوتیک را پیش از جراحی برای شما تجویز کند تا از بروز عفونت پیشگیری شود.
  • برنامه ی درمانی: برنامه ی درمانی شما متناسب با شرایطی که دارید، عواملی مانند تعداد دندان هایی که نیاز به جایگزینی ایمپلنت دارند و وضعیت استخوان های فک و دندان های باقی مانده را در نظر می گیرد.

بهترین دکتر ایمپلنت دندان از چه نوع ایمپلنتی استفاده می کند؟

بسیاری از پزشکان از انواع مختلف ایمپلنت برای کار بر روی دندان بیمار استفاده می کنند و انتخاب آن را بر عهده بیمار قرار می دهند. به‌ طورکلی بهتر است که پزشک نوع ارزان آن را از چرخه انتخاب بیمار حذف نماید و از نوع با کیفیت آن استفاده کند.

یک پزشک متخصص ایمپلنت که بر طبق اصول اخلاقی کار می کند باید نوع انتخاب مواد ایمپلنت را به اطلاع بیمار برساند و از با کیفیت ترین نوع آن استفاده کند.شما نیز اگر به ایمپلنت دندان نیاز دارید بهتر است قبل از انتخاب پزشک به خوبی و به طور کامل تحقیق کنید و به کمک منابع مختلف و قابل اعتماد پزشک مورد نیاز خود را جستجو و انتخاب نمایید.

 

ایمپلنت-دندان-جلو-در-تهران

 

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

  • افزایش زیبایی: با توجه به این که جای خالی دندان ها می تواند ظاهری نامناسب را به وجود آورد استفاده از ایمپلنت دندان می تواند زیبایی از دست رفته را برای شما جبران کرده و اعتماد به نفس را به شما بازگرداند.
  • سرعت بالا در کاشت: ایمپلنت دندان یکی از سریع ترین روش ها برای جایگزینی دندان های از دست رفته است و اگر مشکل کلی در سلامت جسمانی و استخوان های فک وجود نداشته باشد به سرعت می توان آن ها را جایگزین دندان های از دست رفته کرد.
  • طول عمر بالا:یکی از مزایا ایمپلنت دندان که آن را بین بیماران و پزشکان به روشی محبوب تبدیل کرده است طول عمر بالای آن است. طول عمر ایمپلنت ها در حدی است که اگر بهداشت دهان و دندان را به درستی رعایت کنید تا آخر عمر می تواند کارایی لازم را برای شما داشته باشد بدون این که دردسری برای شما به وجود آورد.
  • حفظ سلامتی دهان و دندان
  • ثابت بودن ایمپلنت
 

 

عوارض و خطرات ایمپلنت دندان

عوارض ایمپلنت دندان می تواند کوتاه مدت و یا بلند مدت باشد که برخی از این عوارض به دلیل مراجعه به افراد غیر متخصص به وجود می آید. بنابراین انتخاب پزشکیدکترایمپلنت دندان می تواند میزان عوارض این موضوع را به شکل چشم گیری کاهش دهد. علاوه بر این رعایت نکات بهداشتی دهان و دندان هم عامل دیگری است که می تواند شما را هر چه سریعتر از شر عوارض ایمپلنت دندان خلاص کند. از خطرات و عوارض ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عفونت در محل کاشت ( مطلب عفونت ایمپلنت دندان را مطالعه کنید.)
  • امکان آسیب به سایر دندان ها
  • آسیب عصبی که می تواند باعث درد، بی حسی، سوزن سوزن شدن لثه ها، لب ها و چانه فرد شود.
  • مشکلات سینوسی هنگامی که ایمپلنت های دندان قرار داده شده در فک بالا از یکی از حفره های سینوس شما بیرون می زند.

 

 

روش های ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان به سه روش یک مرحله ای، دو مرحله ای و دندانی انجام می پزیرد که در ادامه به معرفی و نحوه انجام هر یک از ایمپلنت ها می پردازیم.

ایمپلنت یک مرحله ای: (Non submerged)

در بعضی موارد بعد از کشیدن دندان ممکن است لثه همپوشانی کافی نداشته باشد و پزشکمجبور شود از روش حد لثه (nonsubmerged ) استفاده نماید به گونه ای که ایمپلنت دندانی در استخوان فک قرار داده می شود و قطعه موقتی برون فکی ایمپلنت دندانی از لثه خارج است و لثه بدور ایمپلنت دندانی در همان مرحله اول جراحی بخیه زده می شود و نیاز به جراحی مرحله دوم و کنار زدن بافت نرم لثه نیست. پس از ۲ ماه جهت ایمپلنت های دندانی فک پایین و ۳ ماه جهت ایمپلنت های دندانی کاشته شده در فک بالا،‌ قالبگیری جهت ساخت روکش اصلی شروع می شود. معمولا در اغلب بیماران این روش قابل اجرا می باشد.

 
 

 ایمپلنت دو مرحله ای (Submerged)

از خوبی های این نوع ایمپلنت غیر قابل دسترس بودن ایمپلنت دندانی در فضای داخل دهانی می باشد که ممکن است در معرض آلودگی های محیطی قرار بگیرند روش انجام این ایمپلنت بدین گونه که ایمپلنت دندانی در استخوان فک دهان قرار داده می شوند و لثه روی آن بخیه زده می شود. لذا بعد از جراحی، ایمپلنت دندانی داخل دهان قابل مشاهده نخواهد بود.

در این حالت ایمپلنت ها زیر لثه قرار دارند تا تحت هیچ نوع فشاری قرار نگیرند. پس از حدود ۲ ماه جهت ایمپلنت های دندانی فک پایین و ۳ ماه جهت ایمپلنت های دندانی کاشته شده در فک بالا، لثه بطور محدود دوباره از محل ایمپلنت دندانی کنار زده خواهد شد. با قرار دادن قطعه موقتی ایمپلنت دندانی که همچون پیچ است سر ایمپلنت دندانی از لثه خارج می شود و قابل دیدن است.

یک الی دو هفته جهت بهبود و ترمیم دوباره لثه به دور از قطعه ایمپلنتی که از لثه خارج شده است، مورد نیاز است. درمرحله بعدی قالبگیری جهت ساخت روکش متصل به ایمپلنت دندانی انجام می شود. به منظور حفظ ظاهر زیبایی بیمار معمولا در صورت نیاز یک پروتز موقت دندان متحرک که شب ها باید از دهان خارج شود به بیمار ارائه می شود. در این روش زیبایی بیشتر تامین شده و پروتز ساخته شده نهایی در زیر لثه قرار خواهد گرفت.

 
 

 ایمپلنت Immediate Loading

در این روش ایمپلنت همزمان با جراحی قرار دادن ایمپلنت دندانی، تاج آن نیز ساخته و روی ایمپلنت دندانی قرار داده می شود. این روش بیشتر برای دندان های جلو کاربرد دارد تا بیمار در فاصله ی ۲ – ۳ ماه دوره ی ترمیم، بدون دندان نباشد البته نکته مهمی که باید آن را بگوییم این است که این تاج به صورت موقت است و دندان اصلی در مراحل بعد تحویل بیمار داده می شود. حسن این روش این است که در یک جلسه هم جراحی خارج کردن دندان و یا ریشه انجام میگیرد و هم در صورت لزوم استخوان ناحیه ترمیم می شود.

 

بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران - دکتر فرزانه فرخ نژاد دکترای دندانپزشکی

 

 

خصوصیات بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران

اگر در نظر دارید ایمپلنت دندان انجام دهید، یکی از مهم ترین تصمیماتی که باید بگیرید انتخاب دندانپزشک مناسب است.ایمپلنت دندان برای دستیابی به نتیجه ایده آل نیاز به مهارت جراحی دارد و از آسیب به ساختار صورت یا یکی از اعصاب صورت اجتناب می کند. کاشت دندان در محل نامناسب می تواند منجر به آسیب دائمی شود؛ بنابراین جراح ایمپلنت ماهر برای اجتناب از مشکلات ضروری است.

علاوه بر قرار ملاقات جراحی، دندانپزشک شما لازم است که سلامت دندان و همچنین سلامت عمومی شما، کیفیت استخوان در فک، هم ترازی فک و عملکرد مفصل فک را ارزیابی کند. او همچنین باید درک کاملی از پروتزهای مصنوعی و همچنین زیبایی دندان کاشته شده در ارتباط با ساختار فک و ظاهر دهان داشته باشد.با در نظر گرفتن همه عوامل دیگر، مشخص می شود که انتخاب دندانپزشک مناسب یک عامل مهم در موفقیت ایمپلنت های دندانی است. مهم است که برای برنامه ریزی مناسب ایمپلنت های دندانی وقت بگذارید.

بنابراین چگونه می توانید بین یک دندانپزشک ماهر و دندانپزشک بی تجربه تفاوت قائل شوید؟

از جمله معیارهای مهمی که باید در انتخاب پزشک مناسب مورد توجه قرار گیرد:

  • چندین سال تجربه پزشک در کاشت دندان
  • گواهینامه ها و مدارک تحصیلی توسط پزشک
  • بررسی سایر بیمارانی که با پزشک معالجه کرده اند.
  • تعداد ایمپلنت های دندانی موفق که توسط پزشک انجام شده است.
  • هزینه کل ایمپلنت به نسبت هزینه ایمپلنت دندان در ایران

 

 

معیارهای انتخاب یک متخصص ایمپلنت دندان

در مورد شرایط دندانپزشک بپرسید؟

دندانپزشک شما باید دارای مدرکی در زمینه ایمپلنتولوژی باشد. به هر حال، اگر دندانپزشک خود را “متخصص کاشت دندان” می نامد، مراقب باشید.چنین تخصصی وجود ندارد و غیرقانونی است که خود را ایمپلنتولوژیست بنامیم.

.

چند ایمپلنت در دوران حرفه ای خود ساخته است؟

تحقیقات نشان می دهد که دندانپزشکان قبل از اینکه بتوانند با دندانپزشکان حرفه ای به موفقیت برسند باید بیش از ۵۰ ایمپلنت را انجام دهند.

.

میزان موفقیت پیوند او چقدر است؟

دندانپزشک شما باید بتواند به شما بگوید که چقدر با ایمپلنت های دندانی کار کرده است. میزان موفقیت معمولی مبتنی بر تحقیقات در حدود ۱۰-۹۰ درصد در طول ده سال متغیر است. اگر پزشک شما بگوید که او هیچ شکستی نداشته است، ممکن است پیوندهای زیادی انجام نداده باشد.

.

چگونه او ایمپلنت را قرار می دهد و از چه روش هایی برای جلوگیری از آسیب عصب استفاده می کند؟

این ارزیابی قبل از عمل برای جلوگیری از عوارض ضروری است. جراحی ایمپلنت دندان نیاز به دقت بالایی دارد – ۱ میلی متر می تواند بین یک نتیجه عالی و یک نتیجه بد تفاوت ایجاد کند.

.

چگونه می تواند با عوارض کنار بیاید؟

دندانپزشک شما باید سیاست روشنی در مورد نحوه برخورد با عوارض با برقراری ارتباط آسان داشته باشد.

.

دندانپزشکی را انتخاب کنید که متعهد به فناوری روز باشد

با پیشرفت تکنولوژی، ابزارها و تکنیک هایی که می توانند در هر دو روش پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار گیرند، نیز پیشرفت میکنند. این بدان معناست که این پیشرفت های زیاد باعث بهبود ایمنی بیماران و ارائه بهترین نتایج زیبایی پس از عمل پیوند می شود

بنابراین، کلینیک دندانپزشکی و دندانپزشکان متعهد به مطالعه ابزارهای مدرن و فناوری های پیشرفته هستند. این امر آن ها را قادر می سازد تا از آخرین تحولات ایمپلنت های دندانی مطلع باشند. بنابراین نه تنها بهترین نتایج را برای بیماران خود، بلکه برای ایمنی بیماران خود نیز فراهم کرده و احتمال شکست ایمپلنت دندان را کاهش می دهند.

.

 

نمونه کارهای دکتر فرزانه فرخ نژاد متخصص ایمپلنت دندان در تهران

نمونه کار های دکتر فرخ نژاد
لمینیت دندان
 
بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران
 
 
 
 
 
 

فیلم مراحل انجام ایمپلنت دندان در تهران

 
 
 
 
 
 
 

ایمپلنت فوری دندان یا یک روزه توسط بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران

در برخی از موارد افرادی که متقاضی انجام ایمپلنت دندان نزد بهترین دکتر در زمینه ایمپلنت دندان هستند ممکن است از شهر های مختلف یا مکان هایی با مسافت بیشتر یک پزشک را انتخاب کرده باشند. که در این صورت یکی از بزرگترین معضل ها آن ها مسافت بیش از حد و پیمودن آن به صورت مکرر است.  که  در صورت امکان پزشک منتخب به آن ها ایمپلنت دندان در یک جلسه را پیشنهاد خواهد کرد.

معمولا دوره درمان و مدت زمانی که طول می کشد تا بیمار به هدف خود که همان کسب سلامتی است برسد هم برای بیمار و هم برای پزشک مهم می باشد و هر چه طول دوره درمان کوتاه تر باشد طرفداران آن روش درمانی هم بیشتر خواهد بود. ایمپلنت دندان فوری یکی از درمان هایی است که این ویژگی را دارد و بیمار به سرعت می تواند نتیجه ی مطلوب خود را به دست آورد. در واقع ایمپلنت دندان روشی موثر برای جایگزینی دندان هایی است که به هر دلیلی از دست رفته اند. برای این کار پایه هایی از جنس تیتانیوم را در استخوان فک جای می دهند و بعد از ثابت کردن این پایه ها تاج دندانی را بر روی آن قرار می دهند.

حال تفاوتی که بین ایمپلنت دندان فوری و ایمپلنت دندان سنتی وجود دارد این است که دوره بهبود روش فوری بسیار کمتر از روش سنتی می باشد به طوری که می توان مدت زمان انجام آن را یک روز بیان کرد. البته ذکر این نکته ضروری می باشد که تاج قرار داده شده بر روی پایه ایمپلنت دندان در این روش موقتی بوده و حتما باید با تاج اصلی و دائمی تعویض گردد.

 
 
بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران - دکتر فرزانه فرخ نژاد دکترای دندانپزشکی
 
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
به اشتراک بگذارید
دکتر فرزانه فرخ نژاد
دکتر فرزانه فرخ نژاد

دکتر فرزانه فرخ نژاد دکترای دندانپزشکی

در سال ١٣٧٠ از دانشكده دندانپزشكي دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده اند، تا سال ١٣٩٦ حدود ٢٦ سال سابقه كاردر حوزه دندانپزشكي در طي این سالها به منظور ارتقاء علم دندانپزشكي كورسهاي متعددي در زمينه cosmetic در دانشگاه سن انتونيو تگزاس زير نظر پرفسور ناصر برقي در بخش esthetic و ايمپلنت زير نظر پرفسور Pat Allen در بخش پريودنتولوژي دانشگاه تگزاس گذرانده است .علاقه اصلي او در زمينه cosmetic و برگرداندن لبخند زيبا به بيماران است

مقاله‌ها: 62

۲ دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *