بیماری خودایمنی،پلیسی تا دندان مسلح ولی مست

بیماری های خود ایمنی می توانند اندام ها و بافت هایی از جمله گلبول های سرخ خون،عروق خونی،غده ی تیروئید،لوزالمعده،عضلات،مفاصل و پوست را درگیر کنند.می تواند باعث رشد غیر طبیعی بدن و تغییرات در عملکرد عضو شود.در این حال بدن توانایی مقابله با مهاجمان واقعی را تا حد زیادی از دست داده و آسیب پذیری به عفونت افزایش می یابد.

07 آبان 1396 | | 0 |

سرطان دهان،ارمغان تلخ سهل انگاری در درمان التهاب لثه

یک متخصص ایمپلنت سرطان پانکراس و خون،دیابت و سکته های مغزی را از جمله عوارض ناشی از درمان نکردن التهاب لثه دانست.دکتر امین رضا چلبیانلو جراح،دندانپزشک و متخصص ایمپلنت اظهار کرد:التهاب لثه بیماری شایع محسوب می شد که شدت این بیماری در افراد،متفاوت است.در این عارضه لثه دچار التهاب و تورم می شود.

03 آبان 1396 | | 0 |

ژن ها نقشی در پوسیدگی دندانی ندارند

نتایج یک بررسی نشان می دهد؛سلامت دندان ها به رژیم غذایی فرد و بهداشت دهان بستگی دارد و به ژن ها مربوط نمی شود

01 آبان 1396 | | 0 |

افت دهان می تواند علامت بیماری کرون باشد

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه اگر افت های دهانی دردناک و تکرار شونده باشند،نیاز به پیگیری درمانی دارند،گفت:زخم های دهانی می توانند علائم بیماری کرون(بیماری التهابی روده)باشند.

29 مهر 1396 | | 0 |

تاثیر جراحی فک و صورت بر زیبایی لبخند

برطرف کردن نقایص چهره می تواند بر لبخند شما تاثیر به سزایی بگذارد،همچنان که لبخندی زیبا نیز می تواند موجب شکفته شدن چهره شما گردد.

24 مهر 1396 | | 0 |

لثه ها

23 مهر 1396 | | 0 |

فواید مسواک های آب فشان

رعایت بهداشت دهان و دندان بهترین و آسانترین راه برای تامین سلامت فضای دهانی است و به دنبال آن می توان علاوه بر بهبود سطح سلامت خود،از هزینه های درمانی نیز کاست،به عبارتی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

22 مهر 1396 | | 0 |

شرایط استفاده از سرامیک های دندانی برای ترمیم دندان

مسئول کارگاه سرامیک در ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران شرایط استفاده از سرامیک های دندانی برای ترمیم دندان را تشریح کردو گفت:سرامیک دندان ساختاری شبیه به کریستال دارد که موادی به آن اضافه می شود تا استحکام ان افزایش پیدا کند و در عین حال خصوصیات رنگی و نوری یک دندان طبیعی را بازسازی کند.

19 مهر 1396 | | 0 |

علائم و نشاه های سرطان حنجره/شایع ترین تومور سر و گردن را بشناسید

دبیر علمی سومین سمینارتومورهای سر و گردن با بیان اینکه اختلال تکلم و گرفتگی صدا از جمله علائم ابتلا به سرطان حنجره است،گفت:در صورت پیشرفت این بیماری فرد دچار تنگی نفس و مشکل بلع در غذا می شود.

18 مهر 1396 | | 0 |

پرکردگی های سفید دندان های عقب

پوسیدگی های سطح جونده ی دندان های عقب یکی از شایع ترین بیماری های انسان بوده و درمان آن گذشته از مسئله ی زیبایی،از جنبه ی سلامتی ضروری به نظر می رسد،زیرا این پوسیدگی های جزئی پس از مدتی رشد کرده،علاوه بر تخریب نسج دندان ممکن است به عصب دندان نیز صدمه برساند که در این صورت،نیاز به درمان عصب یا روت کانال خواهد داشت.به همین خاطر بهتر است که هر شش ماه ...

17 مهر 1396 | | 0 |