(آرشیو نویسنده admin)

زرد چوبه،روی زرد اما سربلند

بر اساس گزارش مدیکال نیوز تو دی،یک قاشق غذاخوری پودر زرد چوبه دارای 29 کالری،9/0 گرم پروتئین،3/0 گرم چربی و 3/6 گرم کربوهیدرات(ازجمله 2گرم فیبر و 3/0 گرم قند)است.

13 آبان 1396 | | 0 |

انگور قرمز دانه دار کلید گشایش درهای سلامتی

ماهنامه آفتاب سلامتی در جست و جوهای مطالب مفید برای درج در مجله به طور شگفت آوری در سایت های مراکز پژوهشی پزشکی و بهداشت و سلامت در اروپا و آمریکا متوجه تمرکز مراکز علمی معتبر در این ایام بر روی انگور قرمز شده است. برخی از این مراکز انگور قرمز را به دلیل برخورداری از مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان رسوراترول،مفیدترین میوه سال2017 معرفی کرده اند.پیشن...

10 آبان 1396 | | 0 |

سنجشی خانگی برای اطلاع از وضعیت سلامتی قلب

اگر در حال نشسته قادر به لمس انگشتان پاهای خود نبودید مجله آمریکایی<<قلب و فیزیولوژی گردش خون>>توصیه کرده است بعد از این ناکامی هرچه سریعتر به یک پزشک متخصص قلب مراجعه کنید.

09 آبان 1396 | | 0 |

بیماری خودایمنی،پلیسی تا دندان مسلح ولی مست

بیماری های خود ایمنی می توانند اندام ها و بافت هایی از جمله گلبول های سرخ خون،عروق خونی،غده ی تیروئید،لوزالمعده،عضلات،مفاصل و پوست را درگیر کنند.می تواند باعث رشد غیر طبیعی بدن و تغییرات در عملکرد عضو شود.در این حال بدن توانایی مقابله با مهاجمان واقعی را تا حد زیادی از دست داده و آسیب پذیری به عفونت افزایش می یابد.

07 آبان 1396 | | 0 |

سرطان دهان،ارمغان تلخ سهل انگاری در درمان التهاب لثه

یک متخصص ایمپلنت سرطان پانکراس و خون،دیابت و سکته های مغزی را از جمله عوارض ناشی از درمان نکردن التهاب لثه دانست.دکتر امین رضا چلبیانلو جراح،دندانپزشک و متخصص ایمپلنت اظهار کرد:التهاب لثه بیماری شایع محسوب می شد که شدت این بیماری در افراد،متفاوت است.در این عارضه لثه دچار التهاب و تورم می شود.

03 آبان 1396 | | 0 |

ژن ها نقشی در پوسیدگی دندانی ندارند

نتایج یک بررسی نشان می دهد؛سلامت دندان ها به رژیم غذایی فرد و بهداشت دهان بستگی دارد و به ژن ها مربوط نمی شود

01 آبان 1396 | | 0 |

افت دهان می تواند علامت بیماری کرون باشد

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه اگر افت های دهانی دردناک و تکرار شونده باشند،نیاز به پیگیری درمانی دارند،گفت:زخم های دهانی می توانند علائم بیماری کرون(بیماری التهابی روده)باشند.

29 مهر 1396 | | 0 |

تاثیر جراحی فک و صورت بر زیبایی لبخند

برطرف کردن نقایص چهره می تواند بر لبخند شما تاثیر به سزایی بگذارد،همچنان که لبخندی زیبا نیز می تواند موجب شکفته شدن چهره شما گردد.

24 مهر 1396 | | 0 |

لثه ها

23 مهر 1396 | | 0 |

فواید مسواک های آب فشان

رعایت بهداشت دهان و دندان بهترین و آسانترین راه برای تامین سلامت فضای دهانی است و به دنبال آن می توان علاوه بر بهبود سطح سلامت خود،از هزینه های درمانی نیز کاست،به عبارتی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

22 مهر 1396 | | 0 |
صفحه 21 از 26ابتدا   قبلی   16  17  18  19  20  [21]  22  23  24  25  بعدی   انتها